© 2017 UXStratégia. Majd lesz rendes is :)

  • Facebook - Grey Circle
  • LinkedIn - Grey Circle
  • Google+ - Grey Circle

MÓDSZERTAN

1. KUTATÁS

Először megismerkedünk a potenciális felhasználókkal, a probléma kontextusával, és azokkal az eszközökkel, amiket jelenleg használnak.

Ennek a végére megtudjuk, milyen problémát és hogyan kell megoldanunk.

2. TERVEZÉS

Elkészítjük a leendő alkalmazás bejárható makettjét (interaktív prototípusát), amelyen keresztül kipróbálhatjuk az ötleteinket.

Ennek a végére lesz egy tervünk arra, hogy oldjuk meg a feladatot.

Az elkészült makettet (prototípust) odaadjuk felhasználóknak, hogy próbáljanak vele megoldani egy problémát, mintha igazi program lenne.

 

Ezzel megtudjuk, a megoldás működik-e.A tervezést és a tesztelést addig ismételjük amíg egy vadidegennek magától érthetődő nem lesz a rendszer.

3. TESZTELÉS

4. SPECIFIKÁLÁS

A programozóknak részletesen kidolgozzuk a megoldás menetét, és meghatározzuk azokat a minőségi kritériumokat, amelynek teljesülnie kell.

A végére lesz egy követelménylistánk amikből a programozók dolgoznak, és amit számonkérhetünk rajtuk.

MI A UX?

A User Experience, azaz Felhasználói Élmény egy pszichológiai jelenség: azon érzések és gondolatok összessége, amely egy emberen keresztülmegy egy rendszerrel való találkozás során.

A UXStratégiánál ezt a jelenséget vizsgáljuk pszichológiai kísérletekkel a tervezés közben, hogy a végső megoldás intuitív módon kezelhető legyen. 

A UX MINDIG EZT JELENTI?

Nos, igen is, meg nem is. Sokan sokféle dolgot értenek UX alatt és sokféle dolgot adnak el ezen a címen, akkor is, ha a tudományos definíció amúgy a fenti. Mi egészen pontosan Cooper-féle Goal-Directed Design metodológiát követjük, ez áll a legközelebb a nagyvállalati rendszerek tervezéséhez és mindig igyekszünk megfelelni az ISO 9241:210-2010 szabványnak tervezéseink során.

CÉGTULAJDONOSOKNAK

Egy UX alapokon tervezett informatikai rendszer kevesebb HR költséggel jár: gyorsabb ügyintézés, kevesebb oktatás, kisebb technikai tudás szükségessége jellemzi a rendszereket, és javulnak az önkiszolgáló csatornák hatékonysága is. 

Mi A-tól Z-ig megtervezzük a rendszert, biztosítjuk hogy az illeszkedjen a felhasználók és az ügyvitel igényeihez. A tervek alapján a rendszer jobban becsülhető és biztosítható a minősége. 

FEJLESZTŐKNEK

A jó UX-es tisztában van a rendszer igényeivel, így olyan specifikációt tudunk adni, hogy tényleg csak kódolni kelljen.  

Mi fordítunk az ügyfél és a fejlesztők közt, a tiszta, részletes és konzisztens dokumentációnk alapján pedig vitamentesen tud haladni a munka. 

GRAFIKAI STÚDIÓKNAK

A UX-esek feladata leszervezni és kitalálni, pontosan mi is legyen egy weboldalon, hogy viselkedjen a program: menüstruktúra, képernyők sorrendje. 

Mi adunk egy dokumentumot, amiben benne van minden: perszónák, életciklus, konkurenciák főbb jellegzetes megoldásai, így a grafikusok koncentrálhatnak a tipográfiára és a brandingre.

Minden projektünk terepkutatással indul: nem csak a Google képkeresőjébe írjuk be a termékkategória nevét, hanem az elejétől testközelből ismerjük az ügyfél ügyfeleinek problémáit is

Több iparágban vezettünk be új megoldásokat sikerrel, a fő profilunk az üzleti szoftverek tervezése, így a felületi megoldásaink is üzleti folyamatok közérthetővé tételére fókuszálnak

A terveket átadás előtt mindig validáljuk a célközönségen, hogy biztos jó problémát, és jól oldunk-e meg, így biztosan tudjuk, a felület intuitív és szerethető. "Bizonyíték, nem ígéret"

Fejlesztői háttérrel rendelkezünk, pontosan tudjuk, mennyit ér egy jó specifikáció amely minden helyzetet lefed, ezért küldik a fejlesztőpartnereink vissza az ügyfeleiket hozzánk évek óta. 

MIÉRT MI?

ÜZLETI SZOFTVEREKET ÉPÍTÜNK ÉVEK ÓTA
BIZTOSAN INTUITÍV, LETESZTELTÜK
FEJLESZTŐBARÁT
SPECIFIKÁCIÓK
KOMOLYAN VETT TEREPFELMÉRÉS